کیس و مینی کیس

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

کیس و مینی کیس

بیا تو استوک خرید کیس و مینی کیس استوک و دست دوم

هنگام خرید کیس استوک و دست دوم خیلی از کاربران به اشتباه تصور می کنند که مینی کیس استوک ضعیف تر از کیس استوک هست و محدودیت در قطعات دارد حال آنکه به جز مادربرد و پاور تمامی قطعات مینی کیس های استوک با کیس های استوک پی سی (PC Computers) یکسان هستند از جمله هارد، رم، دی وی دی رام، سی پی یو و …

اصولا کاربران و مشتریان اطلاعات کافی در این مورد آنها را ندارند و بعضا شاهد خرید مینی کیس استوک توسط مشتریان هستیم.

کیس استوک چیست؟

متاسفانه در اکثر فروشگاه های اینترنتی تعریف اشتباهی از کیس استوک و مینی کیس استوک شاهد هستیم همچنین تمام سایزهای کیس استوک را به یک نام تعریف می کنند.

کیس استوک

فروشگاه اینترنتی بیا تو استوک آماده فروش انواع مدل های کیس مورد نیاز شما میباشد. تمامی کیس های استوک شامل دسته بندی تخصصی زیر هستند:

انواع کیس استوک:

راهنمای خرید مینی کیس استوک

به طور خلاصه انواع کیس های استوک معرفی می گردد:

  • زیرو کلاینت استوک
  • تین کلاینت استوک
  • مینی کیس استوک
  • کیس استوک تاور
  • کیس استوک ورک استیشن

کیس استوک تاور

تین کلاینت استوک

تین کلاینت استوک

در مقالات کیس های استوک و کیس دست دوم به تفصیل به معرفی جامع موارد فوق اشاره شده است (پیشنهاد می گردد حتما مطالعه فرمایید.)

کیس استوک شامل چه برندهایی هست؟

مینی کیس های HP بهترین برند بازار استوک هست و بیشترین طرفدار را در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. به ترتیب اواویت بهترین برندها عبارتند از :

  • کیس استوک HP
  • کیس استوک Dell
  • کیس استوک Lenovo

آیا کیس استوک همان کیس دست دوم هست؟

آیا پایداری کیس PC بیش تر است یا کیس استوک؟

قبل از اینکه به صورت تخصصی به این سوال پاسخ دهیم لازم است بدانید که به تجربه ثابت شده که بیشترین پایداری و کمترین میزان خرابی در انحصار کیس های استوک و مخصوصا استوک اروپا و امریکا هست.

حال نگاهی تخصصی به کیس استوک داشته باشیم. افرادی که در حوزه مهندسی ای تی و شبکه فعالیت داشته باشند قطعا با سرورهای استوک HP و معماری و ساختار آن آشنایی لازم دارند این در حالیست که مینی کیس های استوک نیز تقریبا شبیه این سرورهای HP طراحی شده اند و مانند آنها پایداری بسیار بالایی دارند همچنین ابعاد طراحی آنها نیز بسیار حرفه ای و فشرده طراحی شده است.

دسته‌بندی